2012.11.18// D. Jędrzejewska
Filip Chajzer jest już znany szerszej publiczności nie tylko jako syn Zygmunta, który prowadził m.in. teleturnieje „Idź na całość”, „Grasz czy nie grasz”, „Chwila prawdy”, a kojarzony jest przy okazji jako twarz reklamowa jednego ze środków piorących. Chajzer junior chce robić własną karierę i od samego początku podąża dość oryginalną ścieżką. 13 listopada wybuchł mały skandal, kiedy to początkujący dziennikarz przygotował do programu „Dzień dobry TVN” reportaż na temat „obniżki cen gazu”.
Materiał był bowiem bardzo satyryczny – wyśmiewał wyświechtane, rutynowe sposoby, jakimi posługują się współcześni dziennikarze (nie tylko ci z TVN). W Internecie robi furorę, ale przełożonym i kolegom po fachu Filipa podoba się już dużo mniej.
Władze stacji udzieliły mu reprymendy, a Jarosław Kuźniar skrytykował go na swoim Twitterze (oryginalna pisownia, błąd w pisowni nazwiska): „Na razie Hajzer junior zwymiotował do własnego gniazda, czekam aż będzie bardziej odważny #głupotanieboli”.