2009.11.14// A. Sumarowska
Ad Days to święto komunikacji społecznej, promocji i reklamy wizualnej. Łódzkie spotkania przeznaczone są zarówno dla profesjonalistów jak i amatorów. W tym roku potrwają od 19 do 21 listopada.
Andrew Shoben
Łódź Art Center
Łódź Art Center
Każdy powinien znaleźć na festiwalu coś dla siebie w dużych halach Łódź Art Center, gdzie impreza się odbędzie. Obok prestiżowych agencji reklamowych będzie można spotkać tam też nowicjuszy w tej branży. Uczniowie spotkają mistrzów, a przeróżne instytucje będą mogły w jednym miejscu zapoznać się z tym co twórcy reklam mają do zaproponowania.
Festiwal to kilka imprez w jednym czasie. Galeria Marketingu Miejsc, Idea Hunters, Wystawa Mistrzów Reklamy oraz warsztaty, seminaria i koncerty to atrakcje przygotowane przez organizatorów na te trzy dni.
Przeczytaj także: Reklama piwa tylko po 23? » Idea Hunters to konkurs dla młodych twórców reklamy. Ich zadaniem będzie stworzenie projektu komunikacji reklamowej. Sprawdzian ten ułatwi najzdolniejszym wkroczenie na ścieżkę kariery a agencjom odnalezienie wartościowych pracowników.
Przeczytaj także: Roznegliżowana reklama Pumy » Ciekawym elementem Ad Days jest Wystawa Mistrzów Reklamy gdzie twórcy świetnych reklam podpisują się pod swoimi dziełami imieniem i nazwiskiem, wychodząc zza szyldu agencji reklamowej, w której pracują.
Andrew Shoben
Pozostałe atrakcje, czyli Galeria Marketingu Miejsc (targi usług dla instytucji administracji publicznej), warsztaty, seminaria, Pokazy Shotsów, koncerty i spotkanie z gościem specjalnym na pewno również znajdą wielu zainteresowanych.
Tym bardziej, że gościem specjalnym będzie Andrew Shoben - twórca instalacji z rzeczy na co dzień ignorowanych. Realizacje te zdobyły popularność na całym świecie. W Łodzi Shoben opowie o swojej pracy i planach na przyszłość.