2013.08.05// D. Jędrzejewska
Nie mogło zabraknąć Demi Lovato na letniej imprezie stacji FOX. Jurorka amerykańskiej wersji X-Factor jak zwykle prezentowała się ponętnie, wyszczuplając krągłości dobrze dobraną czernią. Najnowsza płyta jednej z niegdysiejszych gwiazdek Disneya zatytułowana prosto z mostu "Demi" zadebiutowała a maju tego roku i z miejsca wdrapała się na trzecią pozycję notowania Billboardu. Tym samym okazała się najlepiej sprzedającym się krążkiem w dorobku artystki.
Pierwszy singiel z płyty pt. "Heart Attack" radzi sobie świetnie, także w internecie. Utwór wspiął się na czołową pozycję listy iTunes Top Songs w 28 krajach, a w zaledwie pierwszym tygodniu sprzedaży na terenie USA rozszedł się w nakładzie 215 tys. kopii.
Dodatkowo niedawno przekroczył próg 100 milionów wyświetleń na kanale YouTube, co pozwoliło Lovato osiągnąć pierwszy w karierze prestiżowy VEVO Certified!